بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پس هواداران استقلال کجا هستند؟

http://esesclub.com/public/album_photo/8c/dd/08/8ccb7_512f.jpg?c=6f20

در طی بازی های این فصل استقلال در ورزشگاه آزادی استقبال تماشاگران آنقدر کم شده بود که در خلال برگزاری بازیها تماشاگران حاضر در استادیوم همانند کسانیکه به مسجد می روند و وقتی یکی دو نفر از نمازگزارن بنا بر هر دلیلی غیبت می کنند،بقیه متوجه میشوند و از دوستان و اطرافیان جویای حالشان شده و دلیل غیبت آنها را از هم می پرسند.
این روزها وقتی وارد ورزشگاه بزرگ اما خالی از تماشاگر آزادی که میشویم یا آن جوکی که یکی از فوتبالدوستان برای اولین بار به ورزشگاه رفته بود و میخواسته با کل جمعیت داخل ورزشگاه دست بده،میافتیم!
در واقع جدا از هر گونه شوخی و طنزی در دیدارهای که در استادیوم آزادی برگزار میشه تماشاگران به دلیل استقبال کم و جمعیت محدود می توانند با چهره های تکراری و بعضا آشنا در هر دیدار مواجه بشوند و در صورتیکه تعدادشان افزوده شود آن عده از تماشاگرانی که به خودشان اضافه شده اند را به همدیگر معرفی کنند.
 این چه وضع حمایت کردن از تیم!
بخدا اگر استقلال قهرمان لیگ بشه تاثیرگذارترین عوامل این موفقیت ابتدا کادرفنی و بازیکنان تیم و بعد همین تعداد 2000 نفری که بصورت ثابت در بازیهای خانگی از تیم حمایت می کنند،می باشند.
از طرفداران شهرستانی زیاد انتظاری نمیره!هرچند بالاخره باید از چند دیدار خانگی در تهران دیدن کنن و به تشویق تیم محبوبشان بپردازند!
منتهی طرفداران تهرانی چرا اینقدر کم لطف و بی معرفت شده اند؟
در یکی از مهمترین دیدارهای که استقلال نیاز به حمایت داشت و 3 امتیاز آن حدود 30% راه قهرمانی را هموار میکرد،متاسفانه فقط همان تعداد ثابت از تماشاگران در استادیوم حاضر شده بودند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,هواداران,لیگ سیزدهم,هفته بیست چهارم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com